Europejskie Centrum Bajki im. Koziołka Matołka w Pacanowie ogłasza nabór na stanowisko
Menedżer sprzedaży oferty
Liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba
Zakres zadań/obowiązków na stanowisku:
- sprawna i uprzejma obsługa turystów indywidualnych oraz grup zorganizowanych, sprzedaż biletów na atrakcje dostępne w instytucji
- obsługa systemu rezerwacji i sprzedaży
- obsługa punktu informacji turystycznej
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie
- kreatywność, otwartość, życzliwość
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- dyspozycyjność
- znajomość obsługi kasy fiskalnej
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – praca w obsłudze klienta
- referencje
- znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym
- znajomość systemu rezerwacji i sprzedaży Iksoris
- prawo jazdy kategorii B
Wymagane dokumenty:
- CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej
- list motywacyjny
- oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych
Miejsce pracy: Europejskie Centrum Bajki w Pacanowie oraz miejsca delegowane.
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na zastępstwo od dnia 25.01.2023 roku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Europejskim Centrum Bajki w sekretariacie
w godz. 7.30 – 15.30 od poniedziałku do piątku lub przesłać na adres: Europejskie Centrum Bajki im. Koziołka Matołka w Pacanowie, ul. Kornela Makuszyńskiego 1, 28 -133 Pacanów z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko: Menedżer sprzedaży oferty lub drogą mailową na adres: kadry@pacanow.eu
Oferty należy złożyć w terminie do dnia: 15.01.2023 r.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie i zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną oraz zobowiązani będą dostarczyć dokumenty potwierdzające przebieg zatrudnienia i wymagane kwalifikacje, zgodnie z informacjami ujętymi w CV.
Zostaw komentarz